Logimpex
Pontoni
   Pontoni      Pontoni lv
  Kopumā par konstrukciju! Kā tas notiek!

 
   
 
   Preču katalogs 2018.pdf    
 
 

 
  Celtspēja standarta pontoniem 325 kgs/m2
  Celtspēja zemajiem pontoniem 200 kgs/m2
 
Materiāls - HMWHDPE.  Izstrādājumi iespējami dažādās krāsās: melni, pelēki, zili, un oranži.
 
 
 
1.grupa - pamata konstrukcijas detaļas. 
     Šīs detaļas būs jūsu peldošās piestātnes "darba virsma"!
  
 

 





Visuniversālākā un visvienkāršākā piedāvātā detaļa. Pateicoties savai kvadrāta formai, pieļauj visuniversālāko pielietojumu. Tomēr...  lai apgūtu piestātnes ar lielāku platību, un samazinātu izmaksas, iespēju robežās iesakām lietot dubultos pontonus. Tomēr, ja konstruktīvajā risinājumā būs nepieciešams iekļaut šo detaļu, tad izmantosim arī to!
  
 
Visbiežāk izmantojamā detaļa, tieši cenas un montāžas ātruma dēļ. Mūsu piestātņu cenu bieži mēģina izteikt nauda pret kvadrātmetru. Skaidrs, ka, piemēram, 10 kvadrātmetri piestātnes, kas saskrūvēti no dubultajiem pontoniem, maksās lētāk, kā tie paši 10 kvadrātmetri no vienvietīgajiem pontoniem. Arī savienojošo skrūvju vajag mazāk! Un svarīgākais, ka montāža vienkāršāka un ātrāka!
 
 
1.3. Vienvietīgais zemais pontons 50x50x25cm.
Izmantojams īpašos gadījumos, kad paredzētā konstrukcija ir ar ierobežojumiem augstumā. Cenu ziņā, peldspējā un montāžā tikpat kā ne ar ko neatšķiras no parastā vienvietīgā pontona. Vienīgās redzamās priekšrocības - nedaudz vieglāks, un vairāk kvadrātmetru produkta var iekraut konteinerā.
 
 
 
 
 
2.grupa - savienojošās detaļas.
 Šīs ir detaļas, ar ko savieno kopā "darba virsmu"
 
 
2.1. Iekšējo savienojumu tapa.
Tapas loma ir iekšējos stūros saslēgt kopā blakusstāvošās detaļas. Saslēgt un nofiksēt. Kad izveram tapu cauri 4 ausīm, tapa jāpagriež pa 45 grādiem, un tad tā ir droši noslēgta. Savienojumos katras detaļas stūris ir marķēts ar atzīmēm no "1" līdz "4". Te nozīme ir tāda, ka ar "1" marķētā auss būs augšējā, ar "2" - otrā no augšas, ar "3" - trešā no augšas, un ar "4" - protams, apakšējā. saliekot pareizā secībā, virsmas būs līdzenas, un viss savienosies ideāli.
 
 
 
 
 
2.2. Savienojošā skrūve ar uzgriezni.
Lai savienotu konstrukciju ārmalās, lieto skrūves ar uzgriežņiem. Saskrūvējamas ar rokām. Nav nepieciešami papildus speciāli instrumenti.  
 
 
 
2.3. Starplika.
Ja savieno ausi "2" ar "3", tad starplikas nevajag. Bet, ja jāsavieno "1" un "4", tad vidū veidojas tukšums, un paredzēta starplika. Dabā būs tā, ka piestātnes vienā pusē visi savienojumi būs ar starplikām, bet pretējā pusē bez starplikām. Elementāri matemātiski vienā pusē būs "2" un "3" kopā, bet pretējā "1" un "4".

 
 
 
 
3. grupa. Komforta detaļas.
Detaļas, kas pielāgo piestātni jūsu specifiskajām vajadzībām, vai padara to interesantāku.
 
3.1. Ūdensmotociklu piestātnes.
Speciāli doku elementi, ko iestrādā kopējā piestātnē. Iegūstam vietu, kur ērti uz piestātnes uzbraukt ar ūdensmotociklu.
 
 
 
 
3.2. Laivu doks.
Laivu doks speciāli paredzēts ērtai laivas novietošanai uz piestātnes. Konstrukcijā iestrādāti rullīši, tas atvieglo laivas uzvilkšanu uz piestātnes.
 
 
 
 
3.3. Fenderis.
Papildus pasargā pietauvotās laivas korpusu no berzēšanās un grūdieniem, triecieniem pret piestātni.
 
 
3.4. Poleri.
Ērti iestrādājami piestātnes konstrukcijā. Sagatavojot vietas laivu pienākšanai, jūs organizēsiet darbības uz savas piestātnes. Polerus iespējams uzstādīt savienojuma tapu vietās (lielie), vai arī uz piestātnes pašas malas skrūvju vietās (mazie).
 
 
 
 
3.5. Margas.
Uzstādot margas uz piestātnes, jūs varēsit norobežot cilvēku piekļuvi piestātnes malai sektoros, kur tas nav nepieciešams, ir aizliegts
vai ir bīstami.
 
 
3.6. Peldētavu trepes.
Ērta konstrukcija peldvietām, kā arī citām specifiskām vajadzībām (ūdenslīdēji, glābšanas dienests).

 
 
4. Nostiprināšana.
 
Ar auklu, trosi vai ķēdi piestātnes konstrukciju piesien brīvajās savienojumu vietās piestātnes malās, un enkuro ar enkuriem, vai nostiprina pie citām jau esošām konstrukcijām.  Būtiski pareizi izvērtēt straumes vai viļņu ietekmi, lai pareizi izvietotu enkurus. Iespējams konstrukciju nostiprināt ar pāļiem. Tam paredzēta speciāla detaļa. Piestātne paliek peldoša un var mainīties ūdens līmenis.
 
4.1. Enkurošana uz pāļiem.
Mierīgās vietās un iekšzemes ūdeņos ļoti ērti nofiksēt piestātnes vietu uz jau esošiem pāļiem, vai iedzīt vajadzīgajās vietās jaunus pāļus. Mainoties ūdens līmeņa augstumam, konstrukcija varēs pielāgoties ūdens līmenim.
 
 
 
4.2. Enkurošana ar enkuriem vai atsiešana.
Seklās vietās ar stāvošu ūdeni caur brīvajām savienojumu vietām iespējams iedzīt stabus vai caurules, un šādi nostiprināt konstrukciju savā vietā.
Uzmanību jāpievērš dažādu materiālu berzes īpašībām, jācenšas veidot nekustīgus savienojumus starp dažādu materiālu stiprinājumiem.
 
4.3. Enkuru veidi.
Pats vienkāršākais - betona enkuri. Ja piestātni bieži jāpārvieto vai jādemontē, iespējami visdažādāko konstrukciju metāla enkuri, ko izmanto dažādām ostu vajadzībām vai zvejniecībā.
 
 
 
 
5. Citas detaļas.
Izmanto, lai panāktu sarežģītus konstrukcijas risinājumus, vai specifiskus savienojumus.
 
5.1. Pagarinātie savienojumi paredzēti, lai sastiprinātu peldošo piestātni vairākās kārtās, šādi palielinot konstrukcijas nestspēju vai veidojot īpašas konfigurācijas konstrukcijas ar vairāklīmeņu terasēm vai pakāpieniem.
 
 
 
 
 
 
5.2. Savienojošās detaļas v-veida dokiem un zemajām konstrukcijām.
Vietās, kur iekšmalās savienojas dažāda līmeņa konstrukcijas, izmanto speciālās tapas un skrūves ar mazākām vai "slēptām" galvām. 
 
 
6. Instrumenti.
 

Lai savienotu konstrukciju nepieciešams specinstruments tapu nofiksēšanai. Ar instrumentu tapu pagriež 45 grādos, un tapa ir savienojusi pontonus. Tāpat arī demontējot. Ātri un ērti!

Vēl montāžai būs nepieciešams gumijas āmurs un savilcējštrope. Savilcējštrope palīdz salikt ciešāk pontonus, lai ausis precīzāk ieņemtu savu vietu, ko savienot ar tapu.

Tas arī viss. Visus montāžas darbus var veikt viens cilvēks, jo smagākā konstrukcija -dubultais pontons - sver 12 kilogramus.


 
 
 

7. Iespējas.

 

7.1. Produkta pasūtīšana.

Pirmais ir skaidra ideja par to, ko vēlaties uzbūvēt, un, zinot produkta specifiku, veiksim aprēķinus par nepieciešamo detaļu un savienojumu skaitu jūsu vēlamajā konstrukcijā.

7.2. Piegādes.

Aptuvenais piegādes laiks no pasūtījuma veikšanas un 50% priekšapmaksas izdarīšanas ir līdz 75 dienas. Šis laiks sastāv no produkta saražošanas Ķīnā, transportēšana no rūpnīcas līdz Ningbo ostai, okeāna pārvadājums, tranzīta laiks Bremenhafenē, piegāde līdz Rīgas brīvostai, un vietējā piegāde līdz klienta norādītajai vietai.

7.3. Maksājumi.

50% priekšapmaksu jūs veicat, izdarot pasūtījumu, un otrus 50% jūs maksājat, kad konteineri ir izpeldējuši no Ningbo, un kravas dokumentos varam pārliecināties par norādīto kravas saņēmēju.

7.4. Tirdzniecības noteikumi.

Produktu iespējams iegādāties CIF RIGA gan pirms izlaišanas brīvam apgrozījumam (tātad pirms muitas un bez PVN), gan kā parastā darījumā iekšzemē – ar preču pavadzīmi.

Darījumos ar citu valstu uzņēmumiem produktu nosūtīsim atmuitotu eksportā no Latvijas, vai nemuitotu tranzītā līdz jūsu norādītajai vietai.

Uzņēmumiem, kas nav reģistrēti ES, piedāvājam produktu arī uz FOB NINGBO noteikumiem.

 
 

8. Cenas.

 

Cenu nosaka pasūtījuma apjoms – atkarībā no tā, cik optimāli piepildām konteineru, jo pārvadājuma cena nemainās, ja vedam 30m2 vai 60m2 produktu.

Orientējoši produkta izmaksas iepriekš pasūtot (ar savienojumu detaļām un nodokļiem) no EUR 230 par m2 (2 divvietīgie, vai 4 parastie kluči).



Tātad, cenu nosaka gan pasūtījuma laicīgums, gan apjoms, gan USD kurss pret EUR!

Cena veikalā Rīgā šodien un uzreiz - EUR 250 par kvadrātmetru.